ETT LÅNGT FIRANDE



Nu börjar firandet gå mot sitt slut...Har firat i omgångar  under hela November, Började med kryssning med Janne till Mariehamn, sedan bjöd jobbet ut mig på Mästergudmunds  med god mat o underhållning! sedan lite kompisar på lite "vanligt fika" ( vi tar en ute kväll sedan) och sist men inte minst hade jag släkten nu i Lördags på lite kalas..
Ett hjärtligt tack för all uppvaktning!  från en belåten men något trött 40 åring  Kramiz från mig.( Tyvärr bara axplock utav bilder.. alla  fastnade inte på bild denna gång.

Kommentarer
Postat av: Erki

Tur att inte jag o mitt oranga hår fastnade på bild:)

2010-11-29 @ 12:18:14
URL: http://minbebis.com/blogg.jagkallaserki
Postat av: Anonym

Skönt när allt firande är över, då kan man pusta ut. kram M.

2010-12-12 @ 20:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0