ÄNGLAGÅRD 3

 

Nu äntligen kom vi i väg på bio i Lördags kväll... Givetvis Änglagård 3,.. lite kort om filmen.

"Mycket händer i ett samhälle på femton år. Människor förälskar sig, gifter sig, får barn, skiljer sig. Några flyttar, någon dör - i Yxared precis som på andra ställen.Fanny, Zac och dottern Alice reser tillbaka till det lilla samhället I Västergötland.Det är Alice som får dem att återvända -var kommer hon ifrån, vilka är hennes rötter?Frågan om vem som egentligen är Fannys pappa blir åter aktuell... 

Jag tyckte filmen var bra... Skratten duggade emellanåt tätt.. samtidigt som den var lite känslosam oxå! Söndagen  bjöd på ett strålande väder! Jag o Janne åkte till Bunn o titta på Heli flygarna & passade på att ta en tur på isen. Det var så mysigt. I kväll blir det ett nytt avsnitt av fam annorlunda  Det ser jag fram emot!. Ha en bra vecka . Kramiz Jessica

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

2011-06-05 @ 00:54:33
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0