ÄNGLARUMMET



Ha ha.. Komiskt att det fanns en affär bara med änglar i Vadstena
som hette Änglarummet som min" blogg" i butiken fanns diverse
Ängla prylar... dock förväntade jag mig nog lite annat sortiment,
man har ju några stycken,så man kanske blir lite mer kräsen  :)
Senaste tillskottet fick jag av Marie, bara sådär! blev jätte glad ♥♥
Regnet fortsätter att ösa ner,hm känns nog en aning trist!! för hur
man vänder o vrider är man väderberoende för  de flesta ute aktiviteter!!
I dag har många börjat jobba igen! de hade nog riktig ågren i går!
Snart är man själv där... Ha de bra! regniga kramizzar Jessica ♥♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, där har jag också varit! Håller med om sortimentet, men som du skrev blir vi som redan har ett gäng lite kräsna...=) Ha det gott!!

2010-08-11 @ 22:58:43
URL: http://carpediem-helena.blogspot.com
Postat av: Anette

Kul att du varit i affären.

Tråkigt att du inte tyckte om mina änglar,hoppas du hittar några någon annanstans/Mvh Anette Änglarummet,Vadstena

2012-01-03 @ 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0