Ängel



Som ni alla säkert förstått så tycker jag mycket om änglar.tänkte ni skulle få se
(en snygg sådan) och förgylla vintern som tycks kommit för att stanna.
I dag gick jag en kortis på stan och var bara tvungen att kika in på den blyga
violen. en jätte mysig inrednings affår på smedjegatan,de blev några små saker
sen tog jag svängen in på plantagen och kunde inte motstå några vår lökar..
på tal om sportlov, det skulle vi vuxna oxå behöva..så jag kunde sätta upp mina
nya gardiner mm. nåväl barna har ju fått det dem vill ha SNÖ massor av SNÖ..och man
får fortsätta att( boa )dvs mysa o tända massor av ljus.. och fortsätta vänta.kram J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Jessica !ingen har undgått att du gillar änglar.. ha det bra :>

2009-02-11 @ 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0